Friday, June 11, 2010

pembedahan dan perjumpaan

seawal 8 pg aku telah berada di hospital utk menjalani pembedahan kecil, ini adalah tarikh yg ketiga setelah dua kali tertangguh.... pembedahan hanya mengambil masa selama lbh kurang setengah jam sahaja dan yg sakitnye ialah ketika disuntik ubat bius, huhu..... aku sgt berpuashati dgn layanan petugas di bilik pembedahan terutamanya kedua2 doktor, seorang lelaki dan seorang perempuan yg menjalankan pembedahan tsb, jutaan terima kasih!!!

jam 3 ptg aku ke sekolah krn ade permintaan drp ibu bapa prasekolah utk berjumpa dgnku. Seramai 6 orang (yg terdiri semuanye drp kaum ibu) ingin mengetahui apakah sebab guru prasekolah ditukarkan dan aku telah menerangkan dgn selengkapnye.... kelihatan mereka semua puashati dan faham...., alhamdulillah!

4 comments :

Faris said...

Cop,
Pembedahan hati tak buat ke??? Almaklum duri dalam hati dah tercabut. He he he ...

Kembara Kelana said...

kat sekolah kau kalau ada guru kena tukar...gb kena beri penjelasan ek...kira ok lah masy pinang seribu kira dah macam masy barat tu...

ybs said...

faris,
duri dah tercabot, takyah ler buat operation, tunggu baik sendiri ler bekas tercucuk tu....

hehe

ybs said...

sof,
sebenonye tak beri penjelasan pon takpe sbb itu adalah urusan pentadbiran tp dah mereka bertanya dgn baik dan aku pulak....ko faham2 jer la

hehe