Tuesday, January 22, 2008

Takde Server

Sejak petang sabtu lepas internet tak boleh dapat di kolej dan kebetulan pula aku dihinggapi selsema, maka tak dapat la menjenguk blog. Gelisah juga aku dibuatnya apabila tidak dapat menulis di blog.

Kepada Puteri Desa yang katanya baru kali pertama singgah di sini, aku ucapkan selamat datang, kecil tapak tangan nyiru hamba tadahkan. Aku memang sangatlah sudi menerima kunjungan daripada sesiapa sahaja melawat blog ini, asalkan niatnya ikhlas....

Hari ini lepas tengah hari tadi member kelas pergi ke Ipoh, aku tak dapat turut serta, selsema aku masih belum sembuh betul. Semoga mereka yang pergi beroleh kegembiraan dan bahagia hendaknya. Jangan pandang serong kepada kami yang tidak dapat pergi.

Hari ini juga aku terpaksa ke cyber cafe untuk melayan blog, kebetulan laptop aku pun buat hal. Sementara tunggu siap dibaiki Angah, selekoh ler ke cyber cafe. Dapat juga bahan untuk pembentangan kelas pemasaran pendidikan hari Khamis nanti.

Sekian dulu, jumpa lain masa, wassalam.

No comments :