Wednesday, January 09, 2008

khas buat kek coklat

kalau sudi memberitahu, saya lebih lagi sudi menerimanya, kecil tapak tangan, nyiru saya tadahkan....

4 comments :

chocolate cake said...

Cop, penat i tunggu u bawah pokok pagi tadi, nape tak muncul! Pas tu i geram ... i pi walking ke gerai nasi lemak. Mana nak slim,,,exercisenya tidak pekena pulak nasi lemak.
Ni I tengah nak buat matematik.. u ada any notes regarding that. i dah pilh tajuk yang i berkenan but then kump lain dah cop dulu..frust betul!!! Apa komen u?

ybs said...

sori ler kek coklat, i tidor lewat mlm tadi, dah azan subuh baru terjaga, kelamkabut pi surau, pastu singgah bilik mail, sembang2 sampai lupa la pulak nak pi joging. Nape u tak belikan nasi lemak utk i, ingat nak isi perut sendiri jer ye....I tgh buat math dgn kumpulan i ler ni. Nanti jumpa i kalau u nak nota, ada ler sikit

chocolate cake said...

Amboi...amboi..balik juga u minggu ni yer. Ada ape-ape ke? Ni mesti penangan tongkat ali kan? tu ler jangan dok minum selalu benda tu...kan dah berkejar balik!!! hahaha jangan mare, i gurau aje. Anyway, drive carefully..semoga slamat sampai ke pangkuan second wife tercinta. Amboi..balik je terkam second wife. Why not first wife?? Jawab..jawab!! (bak kata Dr.Lim)

ybs said...

kek coklat, alhamdulillah dgn berkat doa u dan kekawan yg lain i selamat sampai dan rebah di pangkuan anak (anak mak mertua ler)hehehe... Soalan tu senang jer, bagi ler soalan2 yg akan 'menyusahkan' i. Sebenarnya i ada buat giliran, dah kalau samapi giliran yg kedua, i balik ler umah dia. Tak terniat nak balik dulu kat umah yg kedua jer...