Monday, January 28, 2008

Assignment Kumpulan

Hari ini berlaku lagi macam dulu, kumpulan aku kena bentang dua assignment dalam sehari. Malam tadi aku tidor sangat lewat, hampir jam 4.... Assignment perlu dimurnikan dan dibuat semakan terakhir sebelum dicetak. Aku tidak kisah dan tidak pernah berkira jika terpaksa membuat kerja lebih untuk kumpulan. Apa yang sangat aku harapkan ialah supaya wujudnya kesatuan hati dan fikir di kalangan ahli kumpulan. Ini bukanlah suatu perkara yang mudah kerana 'rambut sama hitam tetapi hati lain-lain'. Memikirkan perkara seumpama ini menyebabkan aku menjadi cepat letih, tidak bermaya dan tidak bertenaga, mungkin juga kerana faktor usia yang semakin meningkat ini. Meneruskan pengajian khasnya di universiti dalam usia sebegini sememangnya begitu mencabar sekali. Mudah-mudahan aku diberi hidayah dan taufik oleh Allah SWT.
Malam tadi aku mendapat khabar gembira dari kampung, Muhd Luqman sudah berani cuba berjalan dan jatuh! Good boy, i missed u a lot!

No comments :