Saturday, January 26, 2008

Hujung minggu

Seperti biasa hujung minggu kali ini pun aku tak balik. Tidak ada apa yang tidak kena dan yang ganjil2nya, memang aku malas nak balik dan my wives okay, tak kisah malah terus menyokong perjuangan aku yg belum selesai ini..... Oleh itu korang tak perlu la nak menyibuk sangat mengutuk aku tak balik, korang nak balik, pegi ler balik..... takde sapa menghalang.... yg tak nak balik, bior dia taknak balik, jgn dihalang pulak, sendiri punya suka ler..... aku bukannye nak marah ni, nasihaaaat......

malam tadi aku dapat hubungi kawan pompuan sekelas semasa tingkatan enam dulu, tinggal di Bachok, Kelantan, berjawatan GPK 1 dan beranak 8. Kedengaran suaranya gembira kerana dapat berhubung selepas tidak pernah berjumpa dan membawa haluan masing2 setelah tamat persekolahan dulu. Aku juga cuba hubungi seorang kawan lelaki yg sama2 belajar di Institut Bahasa dulu tapi tak dapat..... Seronok juga dapat tahu perkembangan kekawan lama ni ..............

talian internet di kolej di Proton City masih tidak berfungsi, aku sempat ke ofis pentadbiran kolej semalam dan maklumkan perkara tersebut, dalam proses bertindaklah ni kot....

sekian dulu, sekian terima kasih, wassalam.

No comments :