Friday, December 17, 2010

satay pagi @ muO



sesape nak makan satay pepagi ari, meh ler dtg muO......

15 comments :

Faris said...

Mana sedap dengan satay Kajang Cop??? lama tak mengusik kau. He he he ...

ybs said...

satay kajang pon ok faris, lbh kurang je la rasanye.... cuma di muO ni seawal 7 pg dah bole mkn satay!!!

bila nak pekene satay kajang dgn ko lg ek?

tokek gekko said...

heee..pagi2 bute dah nak lantak sate.patut le rakyat msia ni gemuk2 belaka...

anak siapa tu ybs? nampak ganas je.silap2 haribulan org pun dia kekah. hehheeeeee.anak ko ke cucu ko ni?

ybs said...

tokek gekko,
org zmn sekarang ni bkn kire mase & tempat kalau die nak mkn....tp aku maintain tak gemuk & tak kurus, hehe...

anak2 kwn aku tu, die biase bwk anak2 mkn di luar!

jm said...

7 pg orang pegi joging ke...erobik ke..ni pekenakan sate..

ybs said...

jon,
ade sebahagian org yg mkn kat situ mmg baru balik dr joging selepas dpt membakar sedikit lemah di badan tambah lg lemah di situ berganda2....

hehe

jm said...

Lama tak pegi muo....

Anonymous said...

Cop,tolong bagi aku no tepon baru kau tu? no tepon lama hilang..

Anas Sabah baah

geng said...

anas tu bkn hilang no tel kau sop. die pakai iphone baru..

ybs said...

jon, meh ler dtg muO.... pekene mee bandung ke!!!

ybs said...

anas,
ni no hp aku: 019-6287872

ko simpan la no tu baik2 baa....

hehe

ybs said...

geng,
ko pon pakai hp yg mcm tu ye....???

tokek gekko said...

dia tak pakai tp. tqpi dia pakai jin.heheee

Juragan said...

Aku rindu nak balik muo cupp....aku akan balik dalam bulan depan kut...tidur semalam...sarapan paghi tu..aku nak makan satey dgn ko kat klinik haris tu...sampai nanti aku call...ko telah menarik tangan aku ke sana cupppp...

ybs said...

sof,
bagus2, aku sokong sgt dan setia menanti kepulangan ko.....

hehe