Monday, December 13, 2010

kursus sppk


semalam dan hari ini aku berada di Hotel Pelangi krn mengikuti kursus sppk dan kssr....



8 comments :

teja said...

amboiii....

ybs said...

hehehe....

jm said...

terengganu kursus kssr / sppk sehari je.cepat faham kot hehehe

ybs said...

haah jon, org t'ganu mmg bijak2....

hehe

tokek gekko said...

tak abis2 dgn kursus ko ni ybs.

JPN tempat aku kursus sppk n kssr ni guru2 yg ngajar thn satu 2011 je yg pegi kursus. gb hanya diberi taklimat je. tu pun dah faham.

apa le jpn ko ni. ko ngajar thn satu ke ? nanti bebudak kecil tu ucapkan "assalamualaikum atok " heheheee

jm said...

betullah tokek..gb hanya ckup dgn taklimat je.savelah sikit budget tu..

ybs said...

tokek gekko,
dorang dah terlbh duit la, buat di hotel di Muar jugak tp bilik penginapan disediakan.... maaf ler aku nak tido kat hotel, nt aku mengigau tido tanpa wife!!!

hehe

Anonymous said...

apa yg ko merepek dan merapu ni ybs....aku tak faham le!!!!.