Saturday, May 10, 2008

soalan cepugangsa

Suatu petang di ofis, PT aku berkata, " Cikgu, saya nak bertanya ni tapi cikgu jangan marah tau... ramai yg dah bertanya saya nak tahu cerita sebenar.... betul ke cikgu nak kahwin lagi dgn seorang GB Cina yang dah masuk Islam???

- terkejut beruk aku! macam mana diorang boleh mereka cerita yg macam tu... pelik manusia ni, kalau bab mengada2kan cerita memang nombor satu!

2 comments :

Si Mata Kecil said...

ha ha cikgu .. tak tahu .... te ne ne .. tak tahu ... kawin lagi satu ... ha ha ...

biasa la cikgu ... kalau kena gosip cenggitu .. tandanya cikgu ni dalam golongan selebriti ... paparazzi sentiasa dahagakan cerita2 sensasi ...

bangga saya .. kawan saya selebriti ... hihihihi

cikgu yusof said...

terima kasih cik hafiey kerana sudi singgah di sini.

semua org lelaki biasanye ada niat nak menambah cuma kebanyakan tu ada sindrom 3T, Teringin Tapi Takut (kat bini)....hehehe. Saya pun ada niat, eleh apa salahnye kan, bukan kena bayar pun kalau ada niat....