Sunday, January 08, 2012

nak tinggal di asrama

Sejak sebelum menduduki pmr, Sarah telah beritahu bahawa naik ting 4 nanti dia tak nak duduk rumah, tak boleh nak belajar katanya. Tak kira la kat mana2 asrama pun.

Esok nak hantar dia ke bkt katil, sekolah teknik (kini dah tukar jadi smv) tempat abgnya belajar dulu. Selama dua tahun ni nanti, berulang alik ke bkt katil ler, seminggu/dua minggu sekali.....huhu

p/s: Sarah ialah anak aku yg keenam drp tujuh orang adik beradik....

12 comments :

Teja Ratna Benggala said...

atas bukit ada katil...

Anonymous said...

atas katil ade ape lak....???

Anonymous said...

ada atas bukit tak ada katil tapi ada ..........

Teja Ratna Benggala said...

elehhh... seme nak sembunyik ID. atas katil ada bantal + bantal golek laa.

Anonymous said...

sape yg nak sorok2 ID ni, dah takde name ke....???

hehe

ybs said...

wah! ramai pulak yg tak mahu bubuh name ye....

mcm kukenal jer sape mereke tu.....

hehe

Teja Ratna Benggala said...

sape ye YBS? cer citer kat teja...

ybs said...

sape lg teja kalau bkn mereke yg malu2 kucen tuh.....

Teja Ratna Benggala said...

selamat datang... hehe

ybs said...

mekasih....

jm said...

ala kau kan dah biasa berulang ke katil. 2 katil pulak...ke bukit katil tu kacang je lah cop..

ybs said...

tak tido atas katil la jon, bentang tilam atas lantai jer, selamat drp jatuh katil..... hehe