Friday, November 26, 2010

aurat wanita




8 comments :

mpmn said...

apa patut kita lakukan. adakah kita tukang menghayati atau patut kita lastiknya punggungnya?

yahaya said...

dpt panduan jelas dari artikel ini...mcm mana kehendak menutup aurat..sebelum ni..asal tak nampak rambut..faham mcm tu je..

Teja said...

utk mencegahnya... para somi/lelaki jgn dok jeling2 pempuan yg bepakaian camtu jeling2lah mereka yg memakai purdah bg menggambarkan betapa lelaki suka pempuan yg berpurdah... dn akhirnya menjadi ikutan para pempuan..

errrr... allow boss, setuju tak????

hehehe...

Za Nans said...

salam cg, mntak gambar ni ye nk share kat fb...

ybs said...

pirzan,
mmg sesuatu mesti dilakukan.... tp jang ler ko lastik punggung dia, berhikmah ler sikit!!!

ybs said...

en yahaya,
mekasih krn sudi menjengah dan tinggalkan komen....

ybs said...

teja,
mmg tak menjeling sgt pon tp kalau dah melintas depan mata, terpandang ler....

setuju dgn awak....

hehe

ybs said...

za,
waalaikumussalam....

amik ler gambar tu, kalau nak lg bagi tahu!

hehe