Saturday, July 24, 2010

asyik2 sibuk....

Semalam pagi ada program solat hajat perdana dan ambil soalan UPPM 3, hampir jam 11 singgah ke ppd ambil surat dan singgah jugak ke sekolah hantar soalan, program kecergasan masih berjalan.....

2.45 ptg, menghadiri Bengkel Membina Portal Laman Web Menggunakan Perisian Joomla di PKG Parit Jawa.

Pagi ini, masih di PKG Parit Jawa, majlis anjuran MAIJ di Bangunan Anak2 Yatim Muar terpaksa diwakilkan kpd GPK HEM.

Semalam wife ajak berjalan hari ni.....huhu

14 comments :

CJ said...

apapun tanggungjawab kena dilaksanakan..hu..hu..

ybs said...

haah CJ, kena la dilaksanakan....

Faris said...

Lepas ni bolehlah tengok website SK Parit Pinang Seribu. Bila nak upload???
Isteri2 tu kena layan. Baru dua..... dah mengaduh penat.

orang biasa said...

kursus..bengkel...mesyuarat...kursus...bengkel...mesyuarat...taklimat..

kalu mcm ni le, bila ko ada disekolah ni?

ybs said...

Faris, nak upload takde masalah cuma nak bayar utk domain jer yg bermasalah.....hehe

ybs said...

orang biasa,
aku berada di sekolah ketika aku datang ke sekolah ler yg tidak mengira hari dan masa.... seminit dua jer perjalanan ke sekolah!

hehe

orang biasa said...

ada bukti ke? mana dia?

ybs said...

orang biasa,
dtg ler skola aku, bior aku tunjukkan buktinye....

mantan said...

Salam Sof.

jm said...

ai bila masa dok sekolah ye.asik tinggalkan kubu je ni. jaga kesihatan tu.jgn asik kena panas je sof

ybs said...

mantan,
waalaikumussalam.....

ybs said...

jon,
aku selalu ade kat skola la, kalau tak caya tanye ler cikgu2 aku....

hehe

abb2092 said...

Mmg GB ker yang kena pi kursus tuh cikgu? Bukan guru ICT?

ZURAIDA said...

Kursus tuh bukan ker guru ICT yang kena pi cikgu....

Mmg advance la kalau GB yang kena pi kursus bina laman web tuh...ihihihihi