Saturday, July 10, 2010

nak bersih....



taklimat disampaikan oleh Pegawai Daerah Muar di Dewan Jubli Intan pada hari Khamis lepas....

7 comments :

Faris said...

Bersih bukan setakat luaran tetapi juga dalaman. Bersih fizikal dan nurani. Bersih minda juga perlu. Dah bersih mestilah pulak wangi semerbak kasturi. Jangan join gerakan BERSIH dahlah pulak, nnti marah pulak MP kau tu Cop. He he he...

ybs said...

faris,
haah... kalau nak bersih mesti ler betol2 bersih, sehingga terbau kebersihan!!!

MP aku takpe sbb dia jarang balik kampung, asalkan jangan ADUN aku marah....

hehe

clean said...

bersih tak pe..jgn sapu bersih dah le.

Teja said...

ybs...

ybs said...

clean,
kalau nak menyapu, kena bersih2 ler....buat pe nak tinggal2kan utk org lain pulak!

ybs said...

ye teja....

clean said...

ingat,ingat,ingat..org lain pun ada hak nya juga. sapu bersih adalah sifat tamak.jauhi sifat tamak.