Friday, July 30, 2010

hantar cucu

cucu bertuah.....

Aku bercadang nak ke kl ptg ni, kak long (anak aku yg tua) yg tinggal di Cheras mintak bawakan anak sulongnya balik, dah lbh sebulan ditinggalkannya di kampung, dah rindu sgt ler tu....

Anak2 pulak semua nak ikut, ingatkan nak naik bas jer, penuh jugak ler kereta!

9 comments :

jm said...

ohhhh dah ada cucu dah cop....

ybs said...

ko terlepas keretapi la jon, aku dah ade 2 org cucu dah....

ko bila nak bermenantu jon?

Faris said...

baguslah tu. cicit bilalah pulak? biarlah penuh kereta tu. klu tak, menyimpang ke lain pulak kau cop.

jm said...

betul tu faris.kalau x dpt cucu cop akan tambah lagi cawangan kot...hehe

jm said...

cop..lambat lg dpt menantu..sabtu ni nak ke alor setaq. ank kena lapor diri kat jabatan kesihatan ...tak tau lg kena kat hospital/klinik ceruk mana..

ybs said...

faris,
aku yg menyimpang ke ko yg akan menyimpang....???

hehe

ybs said...

jon,
uruskan ler anak ko tu elok2.... yg bisa menjamin kebahagian kita bkn shj di dunia malah di akhirat!

jm said...

nt makan pesembuq dg pak ya lazim, pak ya ansori...kot.

Teja said...

kena beli mas mini..