Tuesday, February 02, 2010

bekas anak murid

ini adalah gambar bekas anak murid ketika aku mengajar di Sekolah Menengah Ugama Rompin, Pahang dulu dan suaminya. Dia jumpa aku di FB....., seronok jugak berjumpa dgn bekas anak murid yg masih mengingati kita! Dia seorang guru dan sekarang sedang membuat Phd di upsi. Nasib baik aku dah keluar, kalau tidak mungkin dia bagi lecture kat aku tapi ok jugak kan..... hehe

Semoga Azliza dan keluarga berjaya bukan saja di dunia bahkan di akhirat jugak, amin!

4 comments :

Anonymous said...

Patutler cgu interview saya mcm wartawan kt fb tadi ye..sapalah saya tanpa guru2 spt cg.Cikgu antara guru2 saya yg byk mendewasakan saya dlm menempuh alam persekolahan,alam remaja dan sbg hamba Allah.Pertama mngenali cgu..terdetik di hati remaja saya 'moga saya dianugerahkan teman hidup sebaik cgu'.Masa tu saya dh pn berkawan dgn hubby saya..n thats why saya xmampu utk menerima org lain biarpn setinggi mne saya belajar. Hubby saya terlalu baik buat saya,dialah sumber inspirasi, pendorong dan tulang belakang saya sepanjang saya bergelar pelajar,isteri,ibu,guru dan mahasiswa..

Terima kasih cikgu kerana pernah mengajar saya dan terima kasih jua atas penghargaan sbg "bekas anak murid" cikgu...-AZLIZA

ybs said...

Azliza,
Alhamdulillah, sy sebenarnya sgt berbangga dan bersyukur krn terdpt bekas anak murid sy yg spt Azliza ini, syabas dan tahniah!

Tak banyak rasanya ilmu yg sempat yg curahkan dulu namun mudah2an kita sama2 mengamalkan ilmu yg kita perolehi!

Teja said...

oooooooooooooo yg, bangun² update blog. huhuhu....

ybs said...

yela teja..... ni nak bangun ler ni, hehe....