Tuesday, February 23, 2010

suku abad dah....

Pada hari ini, dua puluh lima tahun yg lalu aku telah dinikahkan dengan rohaya binti yahaya di felda sg nerek, temerloh, pahang. Dia masih belasan tahun ketika bernikah dan sebelum itu kami tidak pernah pun bersua muka. Macam tak percaya yg kami telah hidup bersama sebagai suami isteri selama suku abad dan semoga jodoh kami berkekalan sehingga ke akhir hayat, amin!

14 comments :

Faris said...

Cop,
Selamat Hari Ulang Tahun perkahwinan. Semoga kekal ke akhir hayat. Tapi.... kalau kau tambah satu lagi, meletuplah dunia ni. He he he....

Teja said...

whoa lama tuuuu, kawan ngan teja baru 2 tahun, hehe... errr, ye ke 2 tahun?? ntah, teja dh lupa..

zaijb said...

wahhh... Selamat Ulang tahun Perkahwinan Ybs... Tahniah..tahniah... moga terus berkekalan sehingga keakhir hayat....
bagi wife hadiah ape yea..he

ybs said...

faris,
mekasih.... ko ni takde fikir lain ke, asyik nak menambah jer....ada brani ka???

hehehe

ybs said...

teja,
baru nak masuk 2 thn kot sy berkawan dgn teja.... tp rasa mcm dah kenal lamaaaaa jer!

termakan semut ler tu, asyik lupa jer! hehe

ybs said...

zaijb,
mekasih.... bila agaknya boleh sy pulak berikan ucapan yg sama pada zai ek?

hadiah tu mesti ler istimewa, zai nak tahu ke? hehehe....

okie said...

TAHNIAH! SEMOGA BERKEKALAN HINGGA KE AKHIR HAYAT.

ybs said...

okie,
mekasih.... mudah2an awak cepat bertemu jodoh, amin!!!!

hehehe

zorro said...

eeehhh,kesiaaan isteri ko.masa tu dia masih belasan tahun dan ko pula dah 25 tahun.keeesiaaaaaannnnnnnnn...

WALAUBAGAIMANAPUN TAHNIAH,SELAMAT BERBAHAGIA SEHINGGA KEAKHIR HAYAT.

ybs said...

zorro,
apsal kesian pulak?

ko kalau semelih ayam ko rasa kesian ke? tak tahu ler kalu ko rasa kesian tp pastu ko belasah makan daging ayam yg ko semelih tu....

mak aku bernikah ketika umo dia 14 tahun tau....hehehe

mekasih atas ucapan tahniah dan doa ko tu, mudah2an.....amin!

okie said...

insyaallah, mudah-mudahan. pilihan dah ada...tak on je...

tunggu putera dari kayangan...ha..ha..ha...

ybs said...

okie,
takpon nko cium jer katak puru, kot2 bertukar jadi putera raja....hehehe

jon said...

selamat ulang tahun cop... wah dapat yg belasan ye masa tu. bawah umo ke ???

ybs said...

jon,
mekasih...

ishh, mane bole nikah dgn pompuan bwh umo, dia dah cukup umo la jon....