Tuesday, December 04, 2007

Tugasan Bawa Pulang dah siap

Alhamdulillah, selepas lebih kurang 12 hari akhirnya siap jugak assignment nego tu, betul tak betul belakang kira, janji aku dah dapat buat 20 pages, dah print dan dah bind pun, esok pepagi nak hantar guna pos ekspress ler, biar cepat dan selamat sampai...... Aku ada call En. Asri utk confirm perlu ke buat pendahuluan/definisi/kajian literature/bibliografi........ Aku memang tak buat pun semua tu sbb yg aku faham kita kena jawab jer la 4 soalan tu. Tapi ada jugak kekawan yg kata kena buat, malas la pulak nak bertekak, baik aku tanya sendiri.......En. Asri jawab, TIDAK PERLU!!! Puas hati kan?? Sesapa yg masih tak clear dan nakkan keterangan lanjut call ler aku, anytime....... Ok, bye, jumpa lagi, wassalam

3 comments :

Anonymous said...

tahniah dah dapat siapkan your assignment. tk kerana kongsi info yang diperoleh drp en. asri.

Anonymous said...

En/Pn alan, terima kasih atas komen yg segera, hari2 masuk blog i ye.....anyway thanks a lot atas sokongan pada blog ini....terima kasih daun keladi...

Anonymous said...

Tahniah kalau dah siap. Aku pun dah siap tapi aku masukkan literatur study. Barulah ada umph... macam pelajar universitilah katakan. Anyhow, terpulang kepada kreativiti masing2. Bye.