Sunday, December 02, 2007

Berhujung minggu di sekolah

Aku kat sekolah sejak kul 10 tadi, hajat di hati nak siapkan nego tapi entahlah.... Dah tak banyak dah sebenarnya yang nak disiapkan.... check email dan check blog dulu..... ada pulak member online.....layan dulu ler....

2 comments :

maya said...

wah rajin ye cikgu yusof kat sekolah hujung2 minggu. wives tak bising ke? untung le dapat isteri2 yang sangat memahami suami. so, how's cikgu yusof punya asignment? kalau dah siap hantar je le... jangan tunggu lama2. mungkin juga ada rakan2 kita yang sudah siap dan sudah pun hantar kpd en.mohd. asri. kepada yang belum siap, jangan lupa tarikh akhir 10 disember (sebenarnya yg menulis ni pun belum siap jugak - nak mengingatkan diri sendiri juga la ni)

cikgu yusof said...

bukanlah rajin sangat, kebetulan umah pun dekat dan assign nego tu pun lom siap, terpaksa ler pi sekolah, suasana pun sesuai utk membuat kerja. Tapi mengantuk ler pulak....masih tak siap juga lagi......