Thursday, July 14, 2011

terlantik jugak....

selepas pengerusi zon kbsr/kssr kawasan aku berpindah sekolah, ade ler sorang dua yg beritahu bahawa nama aku telah dicalonkan utk menggantikannya. Sehingga semalam tiada siapa pun yg memberitahu secara rasmi sehinggalah pagi tadi aku terima watikah perlantikan. Aku tak tahu nak kata ape, yg pasti perasaan aku bercampur baur..... huhuhu

22 comments :

Anonymous said...

TAHNIAH.....

tokek gekko said...

tahniah n syabas. apa fungsinya . tempat aku tak de pun jawatan nie. selamat mjlnkan tugas yg diamanahkan. heheheeeeeeee.

ybs said...

anon,
mekasih..... moga tugas dan amanah tsb dpt sy laksanakan dgn sebaik2nye

ybs said...

tokek gekko,
mekasih..... antara fungsi utamanya ialah sbg penyelaras sebarang aktiviti di peringkat zon, mempengerusikan meeting dsbnye.... ade 27 buah sekolah dlm zon aku (sk dan sjkc saja) jugak jadi JK dlm Jawatankuasa Kurikulum Daerah. Dlm daerah aku ade sebanyak 101 buah sekolah rendah....

pening jugak ler nt kepala aku nak mengetuai 27 org gb tu! huhu

Aida Ali said...

Tahniah! Amanah yang berat tu...

kembara kelana said...

paling menarik ialah apakah keputusan upsr sekolah pengerusi tu nanti...atau fail kssrnya camana? aku rasa macam nak melawat lah sekolah kau cup

ybs said...

cg Aida,
mekasih.... mmg berat memikul amanah tu.... huhu

ybs said...

sof,
sebenarnye aku lbh suke jika aku tidak dilantik.... huhu

Faris said...

Cop,
Sabtu depan aku balik Muorr.... Jom lepak2 Mee Bandung. He he he ....

ybs said...

faris,
insyaAllah jika aku tak ke mane2....

hehe

Faris said...

He he.... kau lari rumah no 1, aku kejar. Kalau kau lari rumah no 2, aku kejar juga. Kah kah kah ...

Aku pun tak tahu ada masa atau tak Cop. Pergi pagi, selesai majlis terus balik sebab hari Ahad dh nk ke Langkawi.

ybs said...

isk isk, sibuk bebenor la nkau faris.... ngalahkan menteri pelajaran!

hehe

Teja RB said...

xpe... buat je nnt teja tlg, hehe

mpmn said...

tahniah. hebatlah ko cop. ada diberi elaun tambahan tak? kalau tak de,aku rasa tak patut. pe pun slmt menanggung amanah baru. jgn sampai lupa anak2 dan isteri2 udah le. hehehe

ybs said...

teja,
didahului ucapan jutaan terima kasih di atas kesudian utk menolong....

ybs said...

pirzan,
mekasih....mane ler hebatnye, terpaksa terima.... mane ade ape2 elaun Zan, harapkan nama jawatan jer ler...huhu

tokek gekko said...

faris aku takut dia lari ke rumah ke 3.....ko tak terkejor sebab ko pun tak tahu lagi yg no. tiga tu. heheheeee.

ybs kalu ko takut pening kepala...ko lilit serban le....pasti tak pening sebab dia ngam dgn janggut ko tu. hahahaaaaaaaa.heheheheeeeeeee.

Teja RB said...

wahhh, dh mcm surat rasmi pulak ye... belum ape2, haha

jm said...

Tahniah orang penting muo

ybs said...

tokek gekko,
takyah ler nko nak ngapi2kan aku utk nambah satu lg, aku tak terkesan punye tp kalau dah jodoh aku, terima jer ler....hehe

rindu jugak aku nak pakai serban spt penah aku amalkan dulu....huhu

ybs said...

teja,
org berbudi, kita berbahasa ler....

hehe

ybs said...

jon,
mekasih.... ko rasa baru sekarang ke aku jadi org penting???

hehe