Wednesday, July 27, 2011

dilema

membuat keputusan bukanlah suatu perkara yang mudah, memang ini bukan kali pertama namun kepayahannya tetap terasa lebih-lebih lagi untuk memilih satu antara dua yang masing-masing mempunyai kelebihan tersendiri.....

20 comments :

mpmn said...

buat apa nak fening2 kepala. ambik je dua2. beres.

Faris said...

Buat apa nak pening2. Cari aje no 3 kerana tak perlu nak pilih2. He he he ......

ybs said...

pirzan,
bkn ttg nak tambah bini ler....

ybs said...

faris,
ko pon mcm pirzan jugak, dah ler sendiri tak berani buat pastu cadang kat org bkn main lagi ye.....

Anonymous said...

memang sudah nak pilih antara dua...cuba ambil pendapat orang lain...ataupun suara (undi) orang ramai..(walaupun tak ramai pun)

Anonymous said...

pilih btl2....jgn tersalah pilih..

ybs said...

anon 10.23am,
mmg itu pun antara langkah yg tlh terfikir utk diambil tindakan....

ybs said...

anon 11.54am,
pd kite mungkin dah rasa betol tp pd org adalah sebaliknya.....

huhu

jm said...

alahai cop kan dah biasa buat keputusan...hehehe

ybs said...

mmg ler selalu jon tp kali ni berbeza betol ler....fenin aku memikirnye

kalau dekat bole aku pi jumpe ko ngadu hal....huhu

tokek gekko said...

kalu anta fenin kpla. meh sini ana yg buat keputusan. apa masalahnya tuh????? hehheeeeee.

ybs said...

tokek gekko,
pandai ler ko.....

aku sebenornye fenin ler sikit nak memilih satu di antara dua guru yg perlu dipindahkan....

Za Nans said...

selamat menyambut ramadan dn selamat berpuasa... mohon kemaafan segala salah silap moga ibadah puasa diterima Allah.

ybs said...

Za Nans,
mekasih, utk awk dan keluarga jugak...

sama2 bermaafan dan moga ibadah pd thn ini lbh baik drp yg sebelumnya, amin!

Anonymous said...

SALAM..
DAH BUAT KEPUTUSAN KE BELUM..?
KALAU MASIH FENIN....CUBA SENARAIKAN KELEBIHAN DAN KELEMAHAN KEDUA-DUA ORANG GURU....KEMUDIAN BARULAH FIKIRKAN..
JANGAN BUAT KEPUTUSAN MENGIKUT KEHENDAK ORANG LAIN YANG INGINKAN UNTUK KEPENTINGAN DIRI MEREKA...
FIKIRKAN UNTUK KEPENTINGAN SEKOLAH DAN ANAK DIDIK...

ybs said...

anon,
mekasih di atas ingatan dan nasihat....

tokek gekko said...

OOooooo...itu sebab ko fenin kpla. senang saja,kalu dua-dua ko tak tahu mana satu nak ditukarkan...apa kata ko ikut cadangan aku ni....ko saja yg minta ditukarkan. heheheeeeeeee.

eeeeee bagus tak cadangan aku ni?

ybs said...

tokek gekko,
bagus la cadangan ko, bole pakai jugak hotak ko ye.....

hehe

Aida Ali said...

Keluarkan yang sakit le apa lagi..

ybs said...

cg Aida,
kedua2nye sihat la....

hehe