Friday, April 01, 2011

MAT PIBG

aku, Datuk Hj Mohd Ismail bin Hj Mohd Shah (Ketua Umno Bahagian Muar) dan
En Khamis Rahmat (YDP PIBG)
sedang khusyuk mengaminkan doa

Mesyuarat tersebut telah berjaya diadakan di sekolah pada hari Rabu 30 Mac yang lalu mulai jam 8.00 mlm.....

14 comments :

mpmn said...

apa kena mengena ketua umno merasmikan mesy PIBG. dia YB ke? kalau bkn yb atas kapasiti apa kau jemput dia? bkn apa nanti org kata sek digunakan utk politik.

Aida Ali said...

Tak banyak sekolah nak buat AGM pada sebelah malam...

teja said...

perghhh gb khusyuk amin ambil angguk2... lelap ke tu? ekeke

ybs said...

pirzan,
dia bekas YB la dan sekarang wakil peribadi MB Johor. Org kampung suka dia dan tdak akan ada komplen....

ybs said...

cg Aida,
ni kali kedua sy buat pd waktu mlm, nampak mcm dorang suka jer....

ybs said...

teja,
mmg tgh khusyuk mengaminkan doa dan sambil mikir ape nak ckp nt sbb lepas doa tu gb kene berucap.... hehe

mpmn said...

ybs...

oklah kalu gitu. wakil mb jhr. org jhr tak berubah2.

tokek gekko said...

ada faedah ke?brapa yg dia hulur? kan ada pkeliling tak boleh jemput org politik dlm apa2 majlis. aku tak ikut pun pekeliling tu,mana yg untung sek aku panggil.

ybs said...

pirzan,
org johor karat biru....hehe

ybs said...

tokek gekko,
org parti politik belah pembangkang jer yg takleh panggil.....

datuk tu nak beri sebuah komputer utk pibg (thn lepas dia beri 2 buah utk sekolah) RM5000 utk kerja2 memasang wifi networking dan 5 buah lampu laman (dia ada kilang buat lampu)

ok ke? hehe....

mpnm said...

asalkan menguntungkan sek. tak pe. berbaloi cg2 kau bersusah menyediakan jamuan.

ybs said...

pirzan,
takde susah mane pon sediakan jamuan, tempah nasi 'ambang' bungkus jer dan utk tetamu ajk buatkan mee goreng, kueh dua jenis dan air kopi... bole ke mcm tu? hehe

jm said...

mesyuarat guru nt buat malam cop

ybs said...

jon,
haah, bole jugak, sejuk sikit kepala.... tak ler tension sgt!

hehe