Monday, March 28, 2011

pecah rekod

sepanjang tempoh perkhidmatan sbg gb, ini ler kali pertame, seramai 5 org staf aku mengandung...... Kelahiran yg pertame ialah pd bulan jun dan kemudian berturutan ler hingge ke akhir tahun! Mcm mane bole berjangkit2 pulak nih???

hehehe

14 comments :

teja said...

tk lala lg brjangkit kat gb plak... hehe

hani@debumelukut said...

hahahaa..sepatutnya sebelum mengandung tu kena isi borang booking tarikh dulu supaya senang nak dapatkan guru ganti.
kat sekolah saya 3 yg cuti bersalin...fening cikgu besar!

ybs said...

teja,
gb dah tutup kilang la....

ybs said...

cikgu hani@debumelukut,
kalau sempat booking tarikh dulu mmg ler bagus, biasenye takler sampai ramai mcm ni, ntah nape thn ni jadi mcm tu, mcm kene tsunami pulak!

hehe

kembara kelana said...

cupp....ramainya mengandung...aku rasa semua tu mencabar kau..cuppp...buktikan cuppp...buktikan kau mampu...

ybs said...

KK,
hahaha..... cabaran yg tak perlu disambut!!!

Faris said...

Cop,
Tahun 2009 dulu, ada 9 org cikgu aku yg mengandung. Sampai merayu2 minta guru ganti dgn PPD.

ybs said...

faris,
aku tahu nape dorang ramai2 pakat ngandung, sbb nak motivate gb supaya wife gb pon ngandung same tapi hampeh....

hehe

tokek gekko said...

REZEKI TAK KAN NAK DITAHAN KUT.BAGUS LE KO DAPAT JADI DATOK RAMAI2 PULA.

KALAU RAMAI LAGI BAGUS..KALAU BOLEH SELANG SEBULAN..BOLEH TUTUP SEKOLAH.

HEHHEEEEE.....EEEEEE.

Saur Sepuh said...

baguslah sop. kau boleh buat aqiqah di sekolah. pujuk cg2 tu buat utk ank2 dia org. terangkan kepentingan aqiqah.

ppd kau ada badjet yg cukup ke utk cari guru ganti. th lps, 5 org guru aku bersalin. seorg je yg dpt guru ganti. yg lain pakai jad ganti le. seorg guru ganti tu aku byr gaji sendiri. pibg n kedai buku tampung.

th ni tak ada tanda2 nampaknya.

ybs said...

tokek gekko,
aku kalau bole yg lelaki pon aku suruh beranak....

hahaha

ybs said...

Saur Sepuh,
aku dah tanye pegawai di ppd yg incharge KGSK, dia kate mohon ler.... tp tak tahu ler sampai bape org bole dpt!

jm said...

ramainya...macam berjemaah je. yg ke 6 tu kau lah cop

ybs said...

jon,
haah, aku sendiri yg ngandung.... ngandung tak beranak! hehe