Tuesday, March 22, 2011

guru pelatih

semalam, sekolah aku menerima 8 org lg guru pelatih (dah sedia ada 2 org), 6 org membuat program Pengalaman Berasaskan Sekolah selama seminggu dan 2 org lg menjalani praktikum selama sebulan. Jadi semua ada 10 org; 2 org dr IPG Batu Pahat, 4 org dr IPG Perempuan Melayu Melaka dan 4 org lg dr IPG Raja Melewar Seremban, meriah!!! hehehe.....

10 comments :

jm said...

seronok lah tu ...

mpmn said...

apa tak seronoknya, ramai anak dara. jgn nak menggatal ye.

Faris said...

Ha ha ha .... menggatal??? Betul ke Pirzan? Apa yang aku bimbang GB nya yang akan letih.

tokek gekko said...

seronokkkkk.....seronoknye....

amanah mesti dilaksanakan...mengatal tiada dlm diari GB yek!

ybs said...

jon,
ape yg nak diseronokkan tu???

ybs said...

pirzan,
kalau aku menggatal pon mesti berjangkit drp ko sbb ko kan takleh makan udang, sotong dsbnye sbb gatal2..... hehe

ybs said...

faris,
betol la... tambahan pulak minggu ni setiap hari aku ade urusan rasmi di luar....huhu

ybs said...

tokek gekko,
aku setuju 100 persen!!!!

hehe

mpmn said...

tokek..

gb manusia gak. tak pelik jika ada gb/guru/imam/hakim syarie yg ditangkap berkhalwat.

ybs said...

mpmn,
betol betol.....