Monday, April 18, 2011

cikgu shida

ade masalah ke dia ni? kreatif dan inovatif?

hehe

18 comments :

teja said...

cuba gb plak buat 'ssuatu' yg kreatif & inovatif... tntu melotop punye... hehe

ybs said...

nak jugak buat tp kene belajau dulu ler....

hehe

hani@debumelukut said...

mungkin tak salah apa dia buat tu dah dia ada bakat tapi dia kena ingat 'etika' guru.

ybs said...

cikguHani,
saya bersetuju......

seri said...

malu nya nak buat gitu...uhuk uhuk

teja said...

natijah putuih tunang/putuih cinte buat dia jadi gitu, gb... sian dia kannnnsss

ybs said...

seri,
sbb dia tak bape malu ler yg dia sanggup buat tu...

seri msh aktif menyanyi ke? hehe

ybs said...

teja,
ooo mcm tu ke citer dia? cian kan kan....

jm said...

sape gb die ye...hehehe

ybs said...

jon,
ko sanggup ke jd gb dia jon?

hehe

tokek gekko said...

kreatif dan inovatif tak kena pada tempatnya...aku dah lama tonton lakonan cikgu ni melalui youtube 2 thn yg lalu...

guru muzik ke dia ni atau ustazah ???????.....

mkn org yg kureng saja sanggup buat mcm ni... hehheeee

ybs said...

tokek gekko,
kalau tak silap aku cikgu shida tu guru BI, SK kat parit perak....

ntah ler, nak luahkan perasaan kot!

mpmn said...

biarlah dia. dia sbnrnya cg yg rajin. kasih dan rapat dgn ank mrdnya. sanggup bersusah pyh utk ank didiknya. hobinya tu, mgkn dia ada sbb yg tersendiri. setahu aku hobinya tu byk gak menghiburkan hati org2 yg sedih. dari sudut agama, aku tak tahu.

ybs said...

mpmn,
ada org kata dia penah frust bercinta.... bergosip pulak aku ni

hehe

mpmn said...

ybs....

mgkn ada bnrnya dia frust bercinta. pglmn pahit dan manis dlm bercinta, adatlah.

kalau betul dia kecewa, aku rasa ok gak dia cover frust dgn miming tu. apa jadi kalau dia terjun bangunan spt org skrg. tak naya ke?

ybs said...

pirzan,
haah betol jugak pendapat ko tu dan kalau ko ade keberanian dan kejantanan, pegi ler tackle dia utk buat bini......

hehe

Nura, Nynie, Afny ,Fynie said...

mmg lawak sgt2 vid ny . huhuhu .

ybs said...

nura, nynie, afny, fynie,
haah, lawak ler jugak....hehe

mekasih krn sudi menjengah blog saya!