Wednesday, October 13, 2010

hadiah


Terima kasih CT kerana hadiah tersebut..... mekasih si daun keladi!!!

12 comments :

CT said...

Alhamdulilah..sampai dah ya cikgu...slmt membaca ya...

mpmn said...

ku lihat anda skrg dah krg aktif mskkan entri. bila dah ada blog kena rajinlah cari maklumat.

jgn hangat2 tahi ayam je.

pe pun baca hayati isi buku tersebut.

ybs said...

CT,
alhamdulillah....mudah2an sy ada kesempatan dan kekuatan utk habis membacanya!

terima kasih sekali lagi di atas hadiah tsb

ybs said...

pirzan,
aku kesibukan la beberape ari ni, berkursus, bermesyuarat dan sbgnye....

aku rasa aku tak la hangat2 tahi ayam sbb blog ini telah hampir berusia 3 tahun dan msh bernyawa wp kekadang tinggal nyawa2 ikan jer... hehehe

Aida Ali said...

Selamat menyelami isi hadiah tu. Nanti boleh buat sinopsis / petikan dalam blog

ybs said...

cg aida,
insyaAllah jika berkesempatan tp sekarang ni kan tgh sibuk dgn pelbagai urusan di sekolah....huhu

teja said...

dh abes baca pass kat teja plak ye... nk baca jugakkkk!

ybs said...

teja,
ape kata kalau teja jer yg baca dulu....???

hehe

jm said...

baguslah cop..jangan dok berblog sampai tinggalkan kerja sekolah tu.alhamdulillah.

ybs said...

jm,
betol, betol....

teja said...

mne bukunye kata nk suh kita baca dulu... ngeeeee

ybs said...

teja,
nak sy hantar sendiri atau diposlajukan?

......