Saturday, October 02, 2010

berkursus....

..... tiada kaitan dgn mane2 beruang, sama ada yg msh hidup atau yg telah mati!

Aku telah dipilih utk menghadiri kursus Pengurusan Prasekolah bagi GB/Pentadbir Sekolah di bawah Sub NKRA Prasekolah 2010 anjuran JPNJ pada;

Tarikh : 4 - 6 Oktober 2010
Tempat : Beruang Hill, Melaka


nota: lama dah tak pegi berkursus di melaka, wahai org2 melaka tunggu ler kedatangan hamba....!!!

17 comments :

Aida Ali said...

Saya baru balik kursus tu di Pangkor pada 28 - 30 September 2010. Selamat berkursus @ mesyuarat!

ybs said...

cg aida,
mekasih, tak penah ke Pangkor....huhu

imanshah said...

Selamat berkursus

mantan said...

ybs,
Sof, Slmt berkursus...Apa khabar? Soihat Sof?

Faris said...

Hai Cop, seru orang Melaka aje. Orang Selangor tak nak seru sama ke???

ybs said...

imanshah,
mekasih... jln ler ke melaka!

hehe

ybs said...

mantan,
mekasih, kaba baik, alhamdulillah sihat cuma musim raye ni makan rasanye terlebih ler pulak!

ybs said...

faris,
wahai org2 selangor, turun ler kamu semua ke melaka...!!!

hehe

teja said...

selamat dtg ke melaka, tghari ni cendul kat jusco ye... hehe

tokek gekko said...

aku bkn dipilih utk menyertai kursus ini...tapi terpilih utk kursus ini dilangkawi pada penghujung bln okt nie.....heeeee.

hoiiii..ybs semua gb yg sekolah nye ada pra sekolah kena hadir le....!!!ikut giliran.maklumla NKRA ni banyak peruntukkan yg kena dihabiskan ....

tokek gekko said...

jgn jadi beruang udah le semasa berkursus...sebab beruang kan suka tiduuuuuurrrrr. zzzzzzzzz.

mpmn said...

tokek..

aku nak kirim beli rokok sekatun. sana bebas cukai. mesti murah dari tanah bercukai ni.

ybs said...

teja,
mekasih, ajak makan takde masalah, rezeki jgn ditolak....

ybs said...

tokek,
mula2 dipilih kemudian jadi ler terpilih.... ape2 la!

seronok ler ko berkursus di langkawi... ke jd makan angin jer?

hehe

ybs said...

tokek,
tido semasa dengar ceramah tu biase ler...

jd beruang wokey lg jgn jd buaya!!!

hahaha

tokek gekko said...

mpmn...aku tak nak bershubahat membeli benda2 yg makhruh apatah lagi ada yg mengeluarkan fatwa ianya haram...

maaf ybs aku terpaksa respon mpmn menggunakan blog ko. ampuuuuunnnn ybs.

ybs said...

tokek gekko,
aku bersetuju sgt kalau ko tidak bersubahat dlm hal tsb!!!