Friday, September 17, 2010

follower ke 100

semalam, aku menjengah blog ini dan tertarik dgn posting ini lalu membuat sedikit usaha dan inilah hasilnya;



rasa seronok ler pulak nak dpt hadiah....!!!

6 comments :

teja said...

adiah tu klu tk suka nnt pos plak kat teja ye... hehe

ybs said...

teja,
mane leh tak suke, mesti ler tersgt suke....

tokek gekko said...

eh suke sangat, nak hadiah ke?
nanti saya beri kpd dua2 org yg suka hadiah nie...tlg beri email, saya nak emailkan hadiah tu. heheee.

ybs said...

tokek gekko,
taknak la hadiah melalui email, guna poslaju ler....

nidus2 said...

YBS...ni orang yang tak puas hati datang memollow.

ybs said...

pak nidus,
mekasih krn sudi menjengah blog dan memollow sy....

sy pun dah menjengah blog pak nidus, cantik!!! tahniah!!!

keje gomen tu di jabatan ape ek? dan mungkin kita sebaya....

hehe