Thursday, September 02, 2010

balik kampung

minggu lepas mak mertua call tanye balik tak raya ni? aku jawab, tengok ler...... dia kata jgn ler tengok2, tahun lepas dah tak balik (aku jer yg tak balik, wife aku balik berdua dgn anak bongsu)!

ntahla, rasa2nye aku tak balik jugak la rumah mak mertua pd tahun ini.....

11 comments :

orang biasa said...

knape jadi mcm ni ybs??? mcm mana ko atur giliran nie!!!???susah sangat ke???!!!!

aku ada cadangan..itu pun kalau ko nak baca. apakata ko suruh mak2 mentua ko tu balik beraya dirumah ko. habis settle masalah ni. hehheeeee.ko pun boleh buat reunion dgn keluarga mereka. hehheeee. eeee.

Faris said...

Bijaksana.... Adil.....

jm said...

cop..apa hal ni. dua mentua payah nak buat giliran.kau tambah je dua lagi jd empat...senang kot..hehe
selamat raya cop

CJ said...

laa...habis camner?
sempat lagi fikir kalau nak balik. sian anak dan isteri tu...

orang biasa said...

ko dengar cadangan aku tu ybs...nah skrg ko lihat aku punya idea dah diiklankan dlm TV baru2 ni.cuma dlm tv tu dibawa kedua2 rumah mak2 mentua tu pindah berdekatan dgn rumah nya. hehheeeeeee. tu laa kawin banyak2 lagi. skrg dah pening.

aiiik ybs sampai tak terjawab ko.mana ko pegi haaa...

SELAMAT HARI RAYA IDULFITRI.MAAF ZAHIR BATIN kalu tersentuh dihati.

ybs said...

orang biasa,
aku dah aturkan yg aku tak balik kg la thn ini....!

mekaish di atas cadangan ko, nt lain thn aku fikirkan la sama ada boleh pakai ke tidak....hehe

ybs said...

faris,
kat sini kena bijak kat sama pon sama.... dan adil ialah meletakkan sesuatu betol pd tempatnya!

ybs said...

jm,
cadangan ko pon nt lain thn baru aku fikirkan, mekasih krn memberi cadangan dan beri la cadangan lg, jgn serik!

selamat ari raye utk ko dan keluarga jugak jon....

ybs said...

cj,
raya di rumah sendiri jer la, bersama2 anak2 dan cucu2....

hehe

ybs said...

orang biasa,
sapa kata aku pening kepala??? takde pening la, hal biase jer tu....

aku dah beranak pinak dan dah bercucu dah, beraya di rumah sendiri jer la, rumah mertua tu hari lain pon bole pegi!

mane ler aku kawen banyak, baru dua jer, hehehe.... korang jaki ke tngok aku beristeri lebih???

orang biasa said...

ialaa tu...umah mana pulak tahun ini beraya.? pertama ke kedua.? heheheeee. jangan pening lalat udah le. pakat baik2 no...