Sunday, March 18, 2012

dah senja....

kekawan yg sama2 menjalani kursus perguruan di Maktab Perguruan Bahasa tahun 1981-83......

9 comments :

Teja Ratna Benggala said...

baru nak senja... hehe

ybs said...

alhamdulillah, moga selamat dan sejahtera hingga ke malam.....

hani@debumelukut said...

Akak dah magrib dah Dik...

ybs said...

saya pun dah magrib.....

Teja Ratna Benggala said...

belum masuk isya'... ok lg tu

tokek gekko said...

laa...aku ingat dah masuuukkk subuh...

kan dunia ni bulat...hidup bagaikan sebuah roda. sentiasa berputar.

tak gitu..Teja.. opppss ratna banggala (mai mana pula gelaran banggla ni...ada sangkut kat bang banggla ke?).hehheeeeeeee.

ybs said...

Teja,
kalau dah masuk isyak, pastu dah bole tido dah....huhu

ybs said...

tokek gekko,
tak kire ler pd waktu mane pun tp yg pasti dan pasti ialah maut akan dtg pd bile2 masa.....

Teja Ratna Benggala said...

tokek gekko,

klu dh masuk subuh tu tk reti2 nk mandi pastu solat... jgn sambung tido pulak, hehe