Wednesday, March 07, 2012

ayah dan emak mertua datang

Mereka tiba pada petang Isnin dan semalam selepas Zohor berangkat pulang. Malam tadi sakit perut dan pagi ini aku rasa badan tak sihat tetapi gagahkan juga pergi kerja. Di antara makanan yang aku makan semalam yang boleh menjadi punca sakit perut ialah mee goreng, kupang rebus dan gulai siput sedut......

10 comments :

Ateh Salim said...

Pertama kali aku ketawa sampai memegang perut bila baca post ini...

ybs said...

nape cg Ateh ketawa sgt, perut saya masih belum sihat betul ni.....

hihi

Ateh Salim said...

cerita pasal sakit perut siap tunjuk bukti (gambar) makanan yg diambil.

Teja Ratna Benggala said...

Tk baik salahkn makanan, sebenonye perut tu yg dh tk kuat, hehe

ybs said...

cg Ateh, sebenarnya memang salah sendiri, makanan tersebut tidak sesuai dengan perut saya tetapi saya belasah jer semacam....

ybs said...

betul Teja, memang tidak dinafikan..... huhu

Teja Ratna Benggala said...

tp tgk siput sedut tu mmg mengiurkan... huhuhu

Faris said...

Kalau dua2 keluarga mentua datang, macam mana??? he he he ...

ybs said...

teja,
nak ke, nt bole antor.....

ybs said...

Faris,
kalau dua2 datang, mahu aku sakit satu badan.....

huhu