Thursday, September 01, 2011

perjalanan semalam...



14 comments :

Anonymous said...

sesuatu perlu dilakukan terhadap sistem jalanraya di negara kita.....

ybs said...

ye... setuju sangat saya!

Za Nans said...

Kt kg pun jam, pelik tp benar

ybs said...

ramai sgt org bwk kete ler tu....

Faris said...

Cop, patutlah aku pergi rumah kau tak ada orang. Rupanya lupa bawak roti sebab tak ada tempat nak sapu jem.
He he he .....

Aku dh balik rumah Cop, tak berkesempatan nak menyeksa kau.

SHR.

kembara kelana said...

biasalah tu sop...org KL tu dah biasa, hingga kalau tak jem...naik hairan pulak dia orang..sop, kali ni aku balik muo kau tak ada pulak sop...tak ada kawan aku nak sembang sampai pagi..rindu kat kau..jemput kerumah, maaf zahir bathin dan halal makan minum sop

ybs said...

faris,
masa lain nt kan kau ade balik lg ke lenga, kite jumpe ler....

seminggu seblm raye aku ade singgah berbuke puase di rumah adik aku di kajang, sempat jugak mlm tu aku beli satay kajang bawak balik muO, nak telefon kau tak sampai hati pulak ganggu kau nak berterawih....hehe

ybs said...

sof,
insyaAllah pada masa dan kesempatan lain moga kita dpt berjumpa....

pd mlm 3 hari raya, aku beraya di rumah jiran kau Pak Mustafa yg anak perempuannya bertunang dgn adik ipar aku tu, gelap jer rumah kau....

jm said...

Nasib baik jalan kat laut cina selatan tak jam, cop

tokek gekko said...

elehhhh...didapur rumah aku pun jem jugak.sebab satu botol jem strawberry yg aku beli di cameron highlands tu ramai anak2 keponakan aku nak makan bersama roti.heeeeeee.

lain kali bawa roti kalau ada jem.bole makan ditepi jalan nengok kereta jem berjela2 tu. hahahaaaa..

t said...

melalui blog ko ni aku nak ucapkan takziah kpd hj sabri diatas kemalangan yg menimpa beliau.katanya dilanggar oleh mat rempit...sehingga patah lengan n tulang rusuknya. kesiaaaannnnnnn.kesiaaaaannnnnnn..
(pppssssstttt...ayat ni bole pakai ni kalu nak tambah satu lagi .hehheeeee..)

ybs said...

jon,
kalau jln kat laut tu jam, nampaknye ko kene beli kapal selam ler....

belikan sebiji utk aku jugak....hehe

ybs said...

tokek gekko,
kalau banyak sgt jem ko tu, kongsi ler dgn member semua....

jem buah pala takdak ka???

hehe

ybs said...

t,
citer ttg Hj Sabri yg ditimpa kemalangan tu telah aku ketahui sejak hari raya pertama lagi tapi takde kesempatan utk aku maklumkan dlm blog ppgbupsi kita.....

harap rakan2 yg lain maklum akan berita ini dan kalau berkesempatan calling2 ler dia.... cian dia!!!

(ni no hp dia; 0133875833)