Friday, September 30, 2011

cucu buat hal

Dua hari lepas aku hadiri majlis anugerah kecemerlangan anak perempuan bongsu yg berumur sepuluh di sekolah agama. Aku pergi dengan isteri dan bawak sekali cucu sulung yg lasak tu.... Majlis dimulakan dengan bacaan alQuran dan terjemahan, tiba2 cucu aku menonong terus naik ke atas pentas (seperti dlm gambar)..... huhu


8 comments :

Za Nans said...

hahahaha... cerdik cucu ni, berani... leh jd pemimpin

ybs said...

insyaAllah.... tengok ler cucu sape???

hihi

Ateh Salim said...

Sempat ambik gambar tu yg best tu....

ybs said...

mmg ade bwk camera sbb nak amik gambar anak terima anugerah....

hehe

WR said...

ni mesti cucu mewarisi sifat datok dia nih

ybs said...

cikgu Wan,
betol betol betol...!!!

hehe

tokek gekko said...

cucu kesayangan atuk le tu....buat ape pun tak pe...kak...kan..? kalu anak dah sah dah kena penampo nih...

agaknye atuk dia pon mcm ni juga ke...pantang nengok pentas. heheheeee......

ybs said...

tokek gekko,
sayangkan cucu mmg lain mcm la.... ko cepat2 ler bermenantu supaya cepat pulak dpt cucu!!!

hehe