Thursday, February 03, 2011

urap

Urap Pucuk Ubi


Urap Kacang Botol


Urap Daun Turi


Urap Beremi

Mungkin dek kerana darah Jawa yang mengalir dalam tubuhku ini maka menjadi kegemaran akulah jugak pelbagai jenis urap ni.....

10 comments :

IMANSHAH said...

salam

urap kerabu ye tuan

ybs said...

ye tuan Imanshah....

hehe

pB said...

pB pun suka

Aida Ali said...

Sedapnya....

Faris said...

Cop,
Aku yang celup Jawa ni suka juga urap tu. He he he .....

Sanggang said...

sop email kat aku resepinya. jgn lupa ya. aku nak kedai makan ni.

ybs said...

pB,
ade darah Jawa ke???

hehe

ybs said...

cgAida,
di Selangor pon senang dpt tu....

ybs said...

faris,
tu yg mak mertua lalu belakang pon ko tak nampak tu....

hehe

ybs said...

pirzan@sanggang,
ape susahnye, ko google jer la, berlambak keluar resepi tu.....

nak meniaga jgn ler malas2!!!

hehe