Saturday, February 05, 2011

Faris dan laksa johor

mlm semalam aku berkesempatan berjumpa, pekene laksa johor dan bersembang dgn faris di stesen bas muO.... Aku tak reti ler nak komen laksa tu sedap ke tidak sebab aku memang jarang sangat memakannya, lbh2 lagi di kedai dan wife aku pulak hanya buat laksa penang sbb dia berasal dr sana.... hehe

12 comments :

Za Nans said...

suka laksa johor... sll juga buat

ybs said...

za,
sy suka laksa penang....

Faris said...

Cop,
Aku kebas semacam semua jenis laksa. Cuma yang ini jadi favourite aku. Terima kasih kerana belanja aku makan laksa Johor. Minggu depan (12 Feb) aku balik ke Muor lagi Cop. Kali ni boleh pekena mee bandung pulak. he he he ....

kembara kelana said...

elok ko pindah jer ke penang sop...aku tetap suka laksa johor tu...dan antara matlamat implisit ko ialah menarik aku balik kemuo...entri ko ni menerbitkan rasa cemburu dan rindu aku pada muo sop...

kembara kelana said...

12 hb aku macam nak balik muo gak...

Faris said...

KK,
MuOr menggamit kau ye KK. Jom lah, kita sama-sama pekena mee bandung pada 12 hb ni. Aku dan Ucop akan menanti kau.

ybs said...

faris,
ko mmg layak utk jadi org johor!

ybs said...

sof,
disebabkan aku suke lakse penang make kene pindah ler aku ke penang ye....sape ngajor ko mcm tu???

jike ade kesempatan & kemudahan, balik ler sof....! (dgn Exora baru tu...)

hehe

Faris said...

Cop,
Aku memang orang Johor. KP aku memang 01 yang menunjukkan anak kelahiran Johor. Menetap aje di Pahang.

teja said...

lapau... nak laksa johor. nnt dtg jemput teja naik exora baru tu ye

Anonymous said...

aaiiikkk..wife mana pulak asal dari penang nie?

hai! ybs tambah satu lagi ke?....

Anonymous said...

laaa..mana kuahnye? nampak mcm spagetthi je!

kalu mcm ni org kg aku panggil spagetthi.. hehheeee spagetthi kampung le.