Wednesday, January 26, 2011

perhimpunan bulanan dan limau mandarin



pagi tadi diadakan perhimpuan bulanan ppd muO kali pertama thn 2011 yg berjalan dgn ringkas, padat dan masing2 balik dgn bungkusan makanan dan sekotak limau mandarin!

hehehe.....

selamat tahun baru cina kpd semua kekawan yg merayakannya!!!

8 comments :

Aida Ali said...

Manis ke buahnya? Saya tadi dapat yg masam :(

ybs said...

Cg Aida,
bole tahan ler manis, eloknye kene simpan bebape ari mcm diperam ler gamaknye....

mpmn said...

aku baru je nak mskkan cite ni dlm blog aku. jgn peram takut yg dah ada dlm kotak tu byk yg dah rosak. kalau masam kumpulkan dan buat air buah campur madu. mesti best.

ybs said...

pirzan,
ko bukak ler kotak limau tu dulu, yg dah busuk buang ler, pastu rasa sebiji, kalau masam, ko peram ler dulu, nak bubuh karbait pon bole jugak.....hehe

tokek gekko said...

yg masam tu wat jeruk leh tak? hehheeee. bende free pun banyak songgeh.mujur dpt,kalu tak dapat padan muka mcm aku ni...

Anonymous said...

tokek gekko,

muka kau mmg padan!!!!!!

teja said...

nakkkk... aritu kata nk bg

ybs said...

teja,
ade.... tgh peramkan!!!