Friday, August 20, 2010

surat keramat

sebelum asar td baru aku terima, alhamdulillah!!!

19 comments :

Faris said...

Tahniah Cop!!! Bila nak buat kenduri? Jangan lupa jemput aku.

Aida Ali said...

Surat apa tu?

ybs said...

faris, anytime ko dtg muO, kita kenduri....

ko dah dpt ke lom?

ybs said...

surat ape lg cg aida, surat pengesahan ler....

hehe

Faris said...

OK Cop. Balik raya nanti aku call kau. Aku dh dpt minggu lepas tapi diam2 aje. Sedang suruh PT aku buat penyata perubahan gaji. He he he ....

Aida Ali said...

Lepas ni jangan lupa mohon Unit Latihan JPN surat pengecualian kursus induksi kalau dah pernah duduk Peperiksaan Am Kerajaan

Kembara Kelana said...

tahniah cupppp....berakhir satu penantian pertama.....ada dua tiga lagi surat yang perlu dinanti

ybs said...

faris,
masa aku call ko minggu lepas tu ko dah dpt ke lom? ade ke main diam2 pulak...!!!

ybs said...

mekasih cg aida....

ybs said...

sof, mekasih.....
dua tiga surat ape lg sof???
bila ko nak balik muO???

Faris said...

Cop,
Main diam2 kan seronok. Sebab orang lain semua diamkan diri masing2 dan tak nak kongsi apa-apa pun dalam blog kita. Ibarat melepaskan pucuk masing2. He he he ....

ybs said...

faris,
lain mcm jer bunyinye, ko menjauh hati ke???

kalau ko nak merajuk bioR pd yg kasih..... hehehe

Teja said...

tahniah, ybs... huhu

ybs said...

teja, mekasih...

nape huhu pulak?

Teja said...

tuka... hehehe!

guru biasa said...

buat suspen aku saja ko ni ybs. aku ingat surat apa...? surat kebenaran nikah satu lagi ke?

knape aku tak dpt lagi ha....huhuhhhhh.

teja ko tukar le gambar air liur basi tu.ni kan bulan posa...geli geleman le.....

ybs said...

teja,

tukar???

ybs said...

guru biasa,
ko ingat aku takde keje lain ke selain drp nak ngatur bini jer....!!!

ko tak dpt sbb ko guru biasa jer kot!

teja takpe la buat mcm tu, mungkin masa tu dia tak pose, coti.....

hehe

guru biasa said...

ye tak ye pulak.....aku guru biasa mana dpt surat tu.heheeeee sori maa...

tapi aku tunggu surat tawaran dg44. heheeeee.