Monday, June 25, 2012

Konvensyen Guru Besar Johor 2012

Tarikh: 26 - 28 Jun 2012
Tempat: Hotel The Katerina, Batu Pahat, Johor


3 comments :

mpmn said...

dah dtg konvensyen tu eloklah perjuangkan nasib gb. dgr cite gb Johor ni hebat2 orgnya, keturunan pahlawan belaka. antaranya bila elaun keraian gb tu nak dimskan dlm gaji. elaun gb tak kan rm100 je. paling krg rm1000. hehehe. elaun lain kena tuntut spt gb yg nak buat cermin mata maklumlah gb dah tua2. elaun gigi palsu sbb dah tua, gigi habis tanggal. elaun percutian luar negara paling kurang sekali dlm perkhidmatan. amacam cdgn aku ni.

ybs said...

MGB Kebangsaan dah bwk isu ni dlm konvensyen peringkat kebangsaan tp lom ade jawapan......

aku setuju sgt dgn cadangan ko tu!!!!

mysoalan said...

Salam. Maaf jika mengganggu. Kami sedang menjalankan satu kaji selidik khas untuk guru-guru sekolah rendah dan menengah. Kaji selidik ini bertujuan untuk mendapatkan maklumat mengenai proses penggubalan kertas soalan samada untuk kerja sekolah, ujian bulanan atau peperiksaan besar. Kaji selidik ini hanya mengandungi 14 soalan mudah dan mengambil masa kurang dari 5 minit untuk menjawab. Jika berminat boleh layari laman web di bawah:

http://mysoalan.blogspot.de/2012/06/kaji-selidik.html

Saya juga berharap agar anda dapat menyebarkan kaji selidik ini kepada rakan-rakan guru yang lain. Terima kasih!

http://mysoalan.com/