Friday, August 26, 2011

jom balik

raya tahun ni aku bercadang nak balik beraya di kampung isteri di Temerloh. Mungkin bertolak pada hari Ahad petang dan berbuka di dalam perjalanan. Kami berkonvoi tiga buah kereta dan mudah2an selamat dalam perjalanan pergi dan balik, amin!

8 comments :

tokek gekko said...

3 buah keta konvoi ybs....keta pertama,kedua dan ketiga...ko pandu ke? siapa yg duduk disebelah atawa ko duduk diblkg saja.aku tanya ni sebab nak tahu juga bgamana ko aturkan ketiga2 is3 tu secara adil....

apa pu selamat memandu ybs.berhati2 dijln raya.jangan gaduh2 tau. heheheee......

SELAMAT IDULFITRI MAAF DZAHIR DAN BATIN.

ybs said...

tokek gekko,
bila masa pulak aku ade 3 isteri ni....

Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin utk di sana jugak.

jm said...

tahniah cop..dpt bawa ketiga tiga dgn jaya....beraya sama-sama hehe.

Faris said...

Cop,

Raya kedua aku di Muar. Kau balik ke Muar bila??

ybs said...

jon,
ko pon same mcm tokek gekko ye....

hehe

ybs said...

faris,
aku balik muO raya kedua....

mpmn said...

aku balik kg hari ahad ni. raya ke-2 aku ke JB-taman perling. kalau sempat aku beraya rmh kau sop. dua2 buah rmh. nanti kau srhlah org rmh kau bagi semangat pd isteri aku utk ikut jejak kau tu ya. hehehehe. aku rasa faris tu teringin jugak tp tak berapa berani.

Za Nans said...

Slmt hari raya maaf zahir batin... hati2 memandu balik kg, moga semuanya selamat...